Wat is er te doen in Oostkapelle?

Wij gaan volgende week naar Oostkapelle toe met vakantie, ik hoop op mooi weer natuurlijk.
Ik wil graag weten wat er te doen is in Oostkapelle en omgeving.De grotere dingen zoals Neeltje Jans ed is allemaal wel bekend bij mij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

kleinere activiteiten en evenementen worden ook wel vermeld op de website www.vvvzeeland.nl of zelfs op www.vvvoostkapelle.nl
Veel pleizer in Zeeland!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Midgetgolf in oostkapelle. Kano varen op vijver in vlissingen. Waveboarden bij het veersemeer.
Ga kijken bij de vvv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dinsdag (elke dinsdag tot begin september) is er een historische markt in Veere. Het is meestal erg druk, maar ook erg leuk en parkeerroutes zijn aangegeven. Als je fietsen meehebben, is dat ook leuk, dan kun je van Oostkapelle, via Vrouwenpolder, achter de duinen langs, naar Veere fietsen. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woensdag 10 augustus is het ringrijden in Oostkapelle. Leuk om eens te gaan kijken! Verder is het er elke donderdag toeristenmarkt. Zo'n zelfde markt is er iedere maandag in het nabijgelegen Domburg; stap op de fiets en rij er in 20 minuten naar toe. Een leuk dorpje met veel terrasjes en een gezellige sfeer. Ook kun je een kijkje gaan nemen in Middelburg; een mooi stadje met leuke cafés, gezellige terrasjes en mooie historische gebouwen. Op de Markt is het nu (t/m 11 augustus) kermis.
Wandel ook eens door het bos naar Domburg. Je kont dan langs kasteel Westhove (zie foto). Vlak ernaast ligt het museum voor natuur en landschap, Terra Maris. Als je daar dinsdag heen gaat, maak je kennis met het Middeleeuws festijn "Spelen en spijzen": http://www.terramaris.nl/
En in Oostkapelle is natuurlijk ook het strand zeker een bezoek waard.

Fijne vakantie en mooi weer!