Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Dijon (frankrijk) een stad om te winkelen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ga op vakantie in frankrijk vlakbij het stadje Dijon. Nu vraag ik me af of het leuk is om daar te winkelen. Heeft iemand dit eerder gedaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dijon is een redelijk grote stad met meer dan 150.000 inwoners, er zullen dus best wel veel winkels zijn.
Het is natuurlijk niet te vergelijken met Parijs of Milaan, maar alle grote winkelketens van Frankrijk zijn er te vinden en in de binnenstad natuurlijk ook veel kleine winkeltjes.
Veel plezier op vakantie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er een paar keer geslapen in een hotel, maar al ik aankwam, waren de winkels altijd al dicht (doorreis naar Spanje). Et ziet er wel redelijk winkelachtig uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bezoek de Rue de la Liberté en alle straatjes erom, in ook de autovrije zone naast de Notre Dame Kerk. Koop wat pain d'épices bij Mulot & Petitjean. Voor "Superwinkelen", ga naar La Toison d'Or. Let op: de stad installeert de tram. Heel het centrum is moeilijk berijdbaar.
Veel plezier in Dijon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding