Hotelkamerveilingbon wat is de uiterste boekingsdatum volgens jullie? De dag vóór de vervaldatum of nog te gebruiken op de vervaldatum?

Ik had vandaag in mijn agenda gezet dat het de uiterste boekingsdatum waardebon hotelkamerveiling en was vandaag van plan om iets te boeken met de bon. De vervaldatum staat op vandaag. Ik vind het vreemd dat ik de bon alleen niet meer vandaag kan gebruiken.

Toegevoegd na 33 minuten:
Op de bon is het niet aangegeven. Slechts:
Coupon verval datum:

Nu staat er in het algemeen niets beschreven over bonnen. Bij de EDEN CITY HOTELS WAARDEBON (die heb ik dus niet) staat het volgende:

Op uw bon vindt u de uiterste datum waarop u in één van onze Hotels kunt verblijven. Het is niet mogelijk deze geldigheidsperiode te verlengen. De geldigheid van uw bon is gekoppeld aan het moment van uw aankoop op Hotelkamerveiling.nl. Ook kan het zijn dat er nieuwe bonnen geveild worden met een langere geldigheidsduur dan uw eigen bon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Ceeve
12 jaar geleden
Het ziet er naar uit dat je te laat bent. Je dient 5 dagen voor aankomst te reserveren. Hotelkamerveiling.nl geeft het volgende aan:
Wat betekent maximaal vijf dagen van te voren te reserveren? Maximaal vijf dagen van te voren reserveren houdt in dat men 5 dagen voor de gewenste aankomstdatum contact op kan nemen met het hotel. Afhankelijk van de beschikbaarheid kan er vanaf dat moment een reservering gemaakt worden. Hierop kunnen geen uitzonderingen worden gemaakt.
Bij de waardebonnen geldt uitdrukkelijk dat boekingen slechts mogelijk zijn binnen de ruimte die het hotel hiervoor heeft. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op een willekeurig boekingsdatum, behalve wanneer dat voor de koop uitdrukkelijk (schriftelijk of per email) overeengekomen is.
Ceeve
12 jaar geleden
Tenzij je vandaag nog zou gaan natuurlijk.

Antwoorden (2)

Persoonlijk vind ik ook tot op de dag van de verval datum, alleen moet het in de voorwaarden staan. Zoiets als "tot en met" of "tot"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is als het goed is op de bon duidelijk aangegeven.

Bijv. te boeken tot 4 augustus, dan tot en met 3 augustus
te gebruiken tot en met 4 augustus, dan is de datum van daag de uiterste gebruiksdatum.

Ik heb ook wel eens gemerkt dat bepaalde systemen wat dat betreft niet goed werken.

Het beste kun je eens op hun site kijken en anders even telefonisch contact opnemen met de organisatie.

Toegevoegd na 1 minuut:
2e regel van daag moet zijn: van vandaag