Hoe kan iemand nu nog een voordelige manier vinden om op Sziget festival (Boedapest, Hongarije) te komen?

Op het laatste moment kan mijn vriend alsnog meegaan naar Sziget. Maar om daar nu nog een reis heen te boeken lijkt onmogelijk en onbetaalbaar.
De speciale Sziget treinen en -bussen zijn uitverkocht.
Vliegtickets zijn op dit moment verschrikkelijk duur met een minimum prijs van ca. 400 euro.
Treinreizen naar Boedapest zijn niet veel goedkoper, vaak zelfs duurder.
Is het verstandig om nóg langer te wachten met het kopen van een vliegticket? (Hij zou 6 augustus moeten vertrekken.) Worden ze goedkoper of alleen nog duurder?
Is het vertrek van luchthavens in onze buurlanden voordeliger? Weet iemand vanaf waar ik dan het beste kan zoeken?
Of zijn er, buiten aanbieder Eurolines (rijdt niet op de juiste dagen), busreizen zonder accomodatie te boeken naar Boedapest?
Het is een zeer lastige vraag, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen, hier word ik een beetje wanhopig van!
Wie, oh, wie heeft verstand van dit soort dingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O man... Dat wil ik al ZOLANG!
Heel veel plezier @ Sziget en denk (ondanks je mij niet kent) aan Maris1990, als je helemaal losgaat, jhaa? ;D dankU! (a)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik ben ook jaloers, ik zou er ook heel graag heen willen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgend jaar misschien meer geluk!

Het beste antwoord

Je kunt met Wizzair vanaf Weeze airport voor 200 euro retour vliegen (6 aug. heen, 13 aug terug). Maar dat is de prijs die er nu voor staat, morgen is het weer duurder.
Weeze airport is vanaf utrecht met de bus te bereiken.

Toegevoegd na 6 uur:
voor de busreis: http://www.airport-weeze.de/2-3_an_und_abreise_bus_und_bahn.php?lang=en
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt! Vooral de bus is een hele nuttige tip!
itsme
12 jaar geleden
Zet je de muziek daar een beetje zachter? Mijn schoonouders wonen daar niet zo ver vandaan en die kunnen anders niet zo goed slapen... :-)
itsme
12 jaar geleden
ah, zet de muziek daar toch maar hard. Ze zijn in het vakantiehuis en hebben er dus geen last van.
En ik kreeg ook te horen van een Zamardi festival, dat begin juli daar was (bij het Balaton meer, in Zamardi uiteraard) waar ze wel last van hadden, alhoewel ze aan de overkant van het meer zaten... Is misschien ook wel iets voor jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zamardi festival? Ik zal het eens opzoeken!
Het wordt nu trouwens een tripje WizzAir via Weeze, inderdaad! Absoluut het goedkoopste! Dank je!
itsme
12 jaar geleden
Zamardi festival:
http://www.hungarotickets.com/balatonsound/en/home

Andere antwoorden (1)

Bij D-Reizen hadden ze vanochtend een vliegreis naar praag voor 99 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, maar dat ligt nogal ver van Boedapest af...