Van welk land is een rood met witte vlag?

De vlag is boven wit en onder rood.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
12.8K

Het beste antwoord

Overigens heeft, naast Polen, ook Bohemia een wit met rode vlag.
Bohemia is onderdeel van Tsjechië, maar het kan zijn dat je daar de wit-rode vlag bent tegengekomen.
De vlag ziet er precies hetzelfde uit als de vlag van Polen.
(zie bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies mijn punt er zijn meer landen met eenzelfde vlag. Goed doorgezocht! +1000000000

Andere antwoorden (7)

De vlag is van Polen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is gewoon polen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bron?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo bron? dat weet ik gewoon, dat is parate kennis!
Als er blauw bij zit kan dit Chili zijn.
Als er blauw bij zit kan dit Tsjechië zijn.

Als het alleen wit en rood is dan is het Polen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WTF 4 minnen waar slaat dit op?
Amadea
12 jaar geleden
Omdat het juiste antwoord al lang door Koos Knip gegeven was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja 8 minuten eerder maar zonder bron. Iemand die iets meer moeite neemt om het uit te zoeken wordt dan beloond met inmiddels 6 minnen? Het EERSTE antwoord betekent niet dat het altijd het BESTE antwoord is. Zeker niet zonder een bron. Er zijn namelijk honderden VLAGGEN in de wereld. Ken jij ze allemaal? Kent Koosknip ze allemaal? Ik word zo moedeloos van de kwaliteit op GV sinds de introductie van die iphone / ipod / ipad app.
Amadea
12 jaar geleden
Het is toch denkbaar dat Koos Knip op vakantie naar Polen is geweest en het daarom gewoon weet?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ er bij, gewoon omdat ik niet snap waar de minnen voor zijn, en omdat de bron leuk is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea van jou had ik eigenlijk wel iets meer verwacht. Er zijn vast wel meer landen met een vergelijkbare vlag. Dat we toevallig direct aan de vlag van Polen denken betekent niet gelijk dat er geen andere vlaggen meer in de wereld zijn die ook wit met rood zijn. Iemand die een beetje moeite neemt om het uit te zoeken en een bron er bij plaatst hoort niet beloond te worden met 6 minnen, of ben jij echt van mening dat het terecht is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie trouwens het antwoord van RJS88, er is dus in ieder geval 1 vlag die precies hetzelfde is als de Poolse vlag.
Amadea
12 jaar geleden
@Raamklaza: Nee, het zijn wel onterecht veel minnen. Maar troost je, ze maken niets uit voor jouw puntenscore!
Helaas is het verschijnsel van minduimen op een correct antwoord mij ook al te bekend. En ik ben het met je eens dat GV van de iPhone app niet leuker geworden is. Maar, met die app kunnen geen duimen uitgedeeld worden - dus daar ligt (met een g!!!) het niet aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De minnen hebben wel invloed op de Antwoordwaardering http://www.goeievraag.nl/help/faq#antwoordwaardering in feite maakt me dat niet zoveel uit maar niet als het onterecht is. Maar ja niks meer aan te doen nu. Ik zal mijn antwoorden maar aan de doelgroep moeten aanpassen denk ik.
Japan dat is rood me een witte vlag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denemarken, zwitserland, turkije (en vele andere...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indonesië heeft ook rood met wit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is Polen. Monaco is rood boven en wit onder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kunnen de volgende landen zijn:
Ik denk dat het Polen is.

Indonesië kan niet zoals een aantal van mijn voorgangers zeiden: Indonesië is boven rood en onder wit ;)

Zwitserland zou kunnen alleen ik denk het niet omdat je het dan waarschijnlijk wel had beschreven als een rode vlag met een wit kruis :)

Singapore is het ook niet want dat is ook rood boven en wit onder en daar zit ook nog eens een halve maan bij.

Ik hoop dat je hier wat aan had.
Groetjes,