vraag over woestijn/Sahara van Libië?

als je de volgende coördinaten intypt in maps.google dan kom je in de woestijn van Libië. als je inzoomt zie je allemaal rare rondjes. Het lijken wel landbouwprojecten maar dat lijkt mij onlogisch in de woestijn.
Weet iemand wat dit is?

Toegevoegd na 25 seconden:
sorry, coordinaten vergeten:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Het zijn akkers, het water wordt diep uit de grond opgepompt en uitgesproeid in een cirkel waardoor je donkere cirkels krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het. i stand corrected. +1

Andere antwoorden (2)

Het lijken mij bezinkings bassins van waterzuiverings installaties. Althans ze lijken er wel heel erg op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Libië bestaat hoofdzakelijk uit zand, ga uit van nog meer zand