Waar parkeren in Kopenhagen en Berlijn?

Volgende week ben ik onder andere in Kopenhagen en Berlijn op vakantie met de auto en we hebben twee hotels die (praktisch) midden in het centrum liggen. Nu hebben deze hotels vanzelfsprekend geen eigen parkeerplaatsen en mijn vraag is nu, waar kan ik het beste parkeren? Of is het handigere om buiten de stad te parkeren en een openbaar vervoer kaart te regelen? Zo ja, wáár kan ik dan het beste buiten de stad parkeren?

Toegevoegd na 1 minuut:
De adressen zijn:

Vodroffsvej 55, Frederiksberg
Frederiksberg, 1900
Denemarken

Ella-Trebe-Straße 9, Tiergarten
Berlin, 10557
Duitsland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (2)

Je hebt vast en zeker de namen van de hotels ook wel. Neem contact op met de hotels, veel hotels hebben een eigen parkeerplaats voor gasten waar gratis of tegen een gereduceerd tarief geparkeerd kan worden.

Mocht dat in Kopenhagen niet het geval zijn, parkeer dan maar buiten de stad. Ik hoorde gisteren dat Kopenhagen de op een na duurste stad in Europa is als het gaat om parkeertarieven, alleen in Oslo is het duurder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben in Berlijn gewoon in een buitenwijk gratis geparkeerd en zijn met de metro verder gegaan.
Weet eigenlijk niet meer waareen of andere xxxsee. En toen gewoon een metrokaartje