Waar slapen in Parijs?

Ik wil samen met manlief 2 nachtjes naar Parijs maar nu zijn er zoveel wijken waar je kan slapen. Ik wil niet overal ver vanaf zitten dus ergens bij bezienswaardigheid in de buurt en de rest met metro of lopen oid. Iemand een leuke tip voor een goedkoop hotel of site waar ik op kan kijken en dus ook tips qua wijk..
Thanks!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
disney land :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg leuk, maar niet met manlief en ik die 7 maand zwanger is.. Dus gaan we nu voor de romantiek en hopelijk makkelijk overal vanaf het hotel naar de bezienswaardigheden

Antwoorden (6)

Een Ibis hotel in Parijs.
Kies er eentje uit:

http://www.ibishotel.com/hotel-directory/nl/europa/frankrijk/parijs/hotel-parijs.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx vroeg ook tips voor welke wijk misschien heb je nog een goed idee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet 1 ding. Ik boek alles behalve een Ibis. Sfeerloze hotels die overal ter wereld hetzelfde zijn.
Ik boel altijd bij booking.com. Hele goede site. Als je de datum al weet kan ik je mischien helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx wij willen 17 en 18 augustus daar overnachten, maar welke wijk zou jij aanraden? Er staan zoveel hotels op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zo kort gaat, zou ik in het centrum gaan zitten. Je pikt dan in een korte tijd de sfeer mooi mee. http://www.booking.com/hotel/fr/villa-malraux-nous-changeons-de-nom-en-novembre.nl.html?aid=303947;label=bookings-naam-ExCNwOppRCdSEQ5xQv9fYAS5220220489;sid=70e946d1b92772d7ba4c867101198480;checkin=2011-08-17;checkout=2011-08-18;srfid=6b5372de5517ca36029f45affef11c58X1 Dit hotel is mooi, en momenteel niet al te duur?!
Quality Suites Bercy Bibliothèque is een middelgrote accommodatie aan de linkeroever van de Seine in Parijs, in het zuidoosten van Parijs. Het hotel ligt op zeer korte loopafstand van de metrohalte Bibliothèque François Mitterrand. In het hotel is draadloos internet beschikbaar en er is een ontbijtruimte en een bar.

De kamers van Quality Suites Bercy Bibliothèque zijn voorzien van een tweepersoonsbed, telefoon, televisie, gratis draadloos internet, airconditioning, minibar, kluisje, broekpers, bureau, zitje, een kitchenette met o.a. magnetron, koffiezetapparaat en koelkast en een badkamer met bad en/of douche, toilet en föhn.

Het is vanuit Quality Suites Bercy Bibliothèque slechts 2 minuten lopen naar de metro die u eenvoudig en snel naar de highlights van Parijs brengt. Is dit uw eerste keer in deze geweldige stad? Dan zal een bezoek aan de Eiffeltoren vast wel boven aan uw lijstje staan. Maar ook als u hier vaker geweest bent is een uitstapje naar deze wereldberoemde toren verleidelijk. Dat geldt ook voor andere trekpleisters zoals de Arc de Triomphe, de basiliek Sacré Coeur en de kathedraal Notre-Dame. Parijs is een fantastische bestemming voor museumliefhebbers, de verscheidenheid ervan is enorm. Het Louvre is natuurlijk wereldberoemd en ook Musée Picasso en Musée Rodin hebben veel faam verworven. Er valt zoveel te kiezen tijdens uw verblijf in Parijs! Alleen al het aanbod van winkels, restaurants en cafés is eindeloos. U komt ogen en oren tekort en zult al gauw tot de conclusie komen dat een weekend lang niet genoeg is om deze bruisende stad te leren kennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank ik zal eens een kijkje nemen. Ben je hier zelf ook geweest?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik ben hier zelf helaas niet geweest.
Hotel mercure paris opera garnier vond ik super!
Heel erg prettig gelegen, centraal op loopafstand van galeries lafayette en printemps ( warenhuizen) en dichtbij de metro! Het hotel zelf had mooie comfortabele kamers, vriendelijk personeel en een heeeerrrrlijk ontbijt! Je moet wel even goed zoeken voor een leuk prijsje maar dat is zeker de moeite waard! Veel plezier :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind de Marais een leuke wijk om te zitten.

Leuke terrasjes, betaalbare restaurants . Niet zo toeristisch maar tussen de Parijzenaren.

Zelf heb ik daar de laatste keer via AirBnB geslapen. maar er zijn natuurlijk ook kleine hotelletjes

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je bij booking de Marais wilt vinden dan moet je zoeken op Centre Pompidou of place de Republique
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Montmartre is een erg leuke wijk om te zitten! Place du Tetre is een net hotel wat ook erg betaalbaar is!