Mag je een stijltang meenemen in je handbagage bij ryan air?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
5.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dat willen?? Wil je, je haar gaan stijlen in het vliegtuig?

Antwoorden (3)

Ja hoor, je mag alleen geen messen e.d. meenemen, maar een stijltang is geen potentieel wapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry,

alle voorwerpen waarmee je kan steken/slaan/verbranden/blezeren etc...
mogen niet mee.

Als je bij schiphol een tube tandpasta in je handbagage hebt. dan mag die mee. maar als dit in amerika gebeurt word je gearresteerd. wegens poging tot terrorisme.

Je kan het proberen. maar de kans is groot dat je stijltang tijdens de controle van je bagage ingenomen word
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over het algemeen zijn de regels wat betreft handbagage erg streng, een stijltang valt NIET (!) onder een potentieel wapen en kan daarom gewoon mee worden genomen in de handbagage.

Ik wens je een heel fijne vlucht :)