Wat te doen in Apeldoorn?

Ik ga met een vriendin4 dagen kamperen in Apeldoorn..we gaan al naar de apenheul..zijn er nog meer dingen wat we kunnen doen??en waar kunnen we zwemmen(het liefst buiten in een meer ofzo)??en waar kun je lekker/goed/goedkoop eten??en misschien een leuke uitgaansclub??sorry voor de veel vragen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Veel vragen ; heel simpel antwoord :
http://www.vvvapeldoorn.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het restaurant Ramblas was erg leuk. Evenals Paleis Het Loo. Beiden de moeite waard!
Stappen enzo weet ik niet in Apeldoorn. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een klein stukje fietsen (huren!) van Apeldoorn ligt natuurgebied Bussloo. Je kunt er zwemmen in het meer, pitch & putt spelen en naar een zeer mooi sauna complex dat aan datzelfde meer ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan naar paleis het Loo gaan, als je dat leuk vind. Daar is ook de omgeving heel mooi om te wandelen/fietsen. Als je daarvan in slaap valt met de gedachten alleen, weet ik dat je op het Caterplein het beste kan stappen. In die buurt zijn ook vele restaurantjes te vinden. Ben ooit bij een tapas restaurant geweest, wat heel populair is daar, maar vond het persoonlijk vrij eenvoudig (ben de naam kwijt.) Maar heb een site voor je, waar veel restaurants opstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Paleis het Loo is echt super! (al voel ik me een ouwe doos als ik dit zeg ;)
Moet je wel de audiotour doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hadden een gids. Maar inderdaad zonder info tijdens de rondleiding is er niet veel aan.
Ik merk ook, dat ik dingen die ik vroeger echt dodelijk saai vond, steeds leuker vind....
Als je nog liever naar een buitenzwembad wilt ipv naar een meer kan ik je zeker het Kristalbad aanraden, erg leuk!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar druk!!!!
zwemmen kan je in Bussloo, dat is vlak buiten Apeldoorn.
maar ook paardrijden, golven, duiken, vissen etc.
maar er zijn ook regelmatig evenementen.
http://www.rgv.nl/index.php?id=102

op bussloo heb je ook de volkssterrenwacht. (leuk bij heldere hemel) waar regelmatig lezingen geven worden,
http://www.volkssterrenwachtbussloo.nl/

en vlakbij heb je een wellness resort voor de verwennerij.
http://www.thermenbussloo.nl/

stappen hier Apeldoorn ligt er natuurlijk aan waar je van houdt. (cafe of dancing en welke muziek)

als je echt een keer leuk uit eten wil is er hier in apeldoorn genoeg te doen, maar niet apart. daarvoor zou je echt naar ribhouse texas moeten gaan.
veel eten, goed eten, en ook voordelig (wel reserveren!)
bediening loopt in cowboykleren, inrichting is western, eigenlijk waan je je gewoon in het wilde westen.

http://www.ribhousetexas.nl/site/voorst/welkom/

de andere opties in Apeldoorn zijn in de andere antwoorden al gegeven.

fijne vakantie alvast!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je Thermen Bussloo van harte aanbevelen!! Erg leuk om met je vriendinnen heen te gaan! zie www.thermenbussloo.nl