Waar kan je in NL een een zelfopblaas bed kopen?

Ik ga op kamp en ik zoek nog een opblaasbed. Wie weet een opblaasbed met een soort motortje die zich zelf op blaast te koop? In een winkel dus geen site a.u.b.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Kruidvat, Blokker of de Action hebben ze volgens mij. Of anders campingwinkels, die hebben ze zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
self inflating matjes bij een goede campingzaak,draait het ventiel los en zuigt zich zelf vol met lucht.

Toegevoegd na 1 minuut:
wel als ie vol zit ventiel dicht,leeg ventiel open en oprollen lucht eruit ventiel dicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zo'n zelfopblazend luchtbedje, matrasje,
gekocht bij de Xenos.
Daar hebben ze best veel kampeerspullen.

De dikkere matrassen met een motortje zijn niet bepaald geschikt om te kamperen.
Die hebben ze wel eens bij kruidvat, wibra e.d., maar lang niet altijd.

Een goede kampeerwinkel heeft een ruime keuze.
Of een sportwinkel, zoals Perry Sport.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xenos of een kampeerwinkel. Let wel, deze matjes zijn dun en liggen niet geheel lekker. Mocht je voldoende ruimte hebben, koop dan een "gewoon" luchtbed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Outdoor winkels zoals Nomad of Bever Sport.