Er is een website voor lowbudget vakantiehuizen.

http://www.lowbudgetvakantiewoning.nl/index.html

Daar staat vast wel iets voor je tussen.

Toegevoegd na 1 uur:
In Nederland:
http://www.outvakantiehuizen.nl/nl/budgetvakantiehuizen.htm#nl

Toegevoegd na 1 uur:
Wat anders ook een leuke optie is is een huizenruil voor de vakantie.
Een oud-collega van mij deed dat en was er heel enthousiast voor.
Zij ging dan bijvoorbeeld drie weken naar Amerika en woonde in het huis van het gezin dat zelf in dezelfde periode in haar huis verbleef.

http://www.huizenruil.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is voor België en Frankrijk zo te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja? Vraagsteller specificeert toch niet ... Oh wacht, trefwoord Nederland... juist ja...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was duidelijker geweest als het in de vraag had gestaan, maar wie weet brengt jouw link de vraagsteller wel ergens waar z/hij anders net aan gedacht zou hebben :-)
Die zijn tegenwoordig heel moeilijk te vinden alles wordt duurder enzo. Misschien is er ergens aan de kust nog een heel goedkoop te vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lang wil je?Een hele week wordt erg krap.
bungalows.nl of vakantieveilingen.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je niet in het hoogseizoen wilt moet dat zeker lukken.

Of kijk bij de aanbiedingen van Marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar wil je naar toe op vakantie?
Bied zelf in Winterberg appartement ( 2-5 pers ) aan, ook voor de kleine beurs. Bij interesse, stuur maar een mailtje naar saskiaschoester@home.nl