€2.50 voor een retour als voetganger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rond de 35 euro

Toegevoegd na 15 seconden:
voor auto's dan he
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er aan hoe je gaat auto fiets lopen. Voertuigen t/m 2,50 m. lengte en motor met zijspan
(incl. max. 2 inzittenden)
1 retour 17,50
12 jaar geleden
TESO hanteert diverse tarieven voor voetgangers, fietsers, bromfietsers en motorvoertuigen. U kunt een (meer)retourenkaart kopen bij de loketten in Den Helder: vooraf aanvragen is niet nodig. Een retourenkaart is geldig voor de heen- en terugreis. Voor de terugreis heeft u geen kaartje nodig: er vindt dan ook geen controle plaats.

Je vindt alle tarieven op een rijtje op de volgende site:
In de linker kolom kun je aanklikken hoe je gaat: met fiets, auto enz.

http://www.teso.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=98&Itemid=65&lang=nl