Wie weet een betaalbare vakantie naar Cork?

Wij willen graag een tijdje naar Cork gaan om te ontstressen
ik zie zoveel aanbiedingen dat ik de kluts kwijt ben, weet iemand met ervaring toevallig iets leuks waar we tegen een burgerlijk bedrag kunnen verblijven?
Evt war onze hond ook welkom is dus mag ook in een herberg zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Antwoorden (3)

Wil je naar de stad ? (lijkt mij niet de plek om te ontstressen) of wil je iets landelijks? Ierland is hét land van de B&B dus dat lijkt mij de beste overnachtingsplek. Aer Lingus vliegt vanaf Amsterdam rechtstreeks op Cork.

Toegevoegd na 3 minuten:
Goedkoper zijn hostels, maar of je daar met de hond in mag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 jaar geleden gezeten in brubar hostel. Simpel maar wel erg gezellig en niet duur: http://www.bruhostel.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind Cork nu niet bepaald mooi.Wat je kan doen is de bus nemen naar het Beara Peninsula (vertrek aan het station van Cork) en dan reis je tot Kenmare.Daar neem je de bus naar camping The Peacock (gerund door een Nederlander),en daar kan je ontstressen....en je hond ook.
http://www.bearacamping.com/indexnl.html