Bestaat er ook een Franse versie van Van A naar Beter?

Over twee weken gaan we op vakantie naar Frankrijk. Waar de langste files staan is wel bekend en ook luisteren we onderweg naar filenieuws. Maar ik ben benieuwd of ik nu al kan zien waar we wegwerkzaamheden kunnen gaan verwachten. Bestaat er in Frankrijk ook zo'n site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Inderdaad, de ANWB is een goede partij. Je moet er trouwens wel lid voor zijn. Maar het is sowieso een goed plan voor goede (pechhulp)verzekering te zorgen.

Bison-fute is een goede Franse site over verkeer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bison Fute geeft de informatie die ik zocht.

Andere antwoorden (2)

Ja die is er. Natuurlijk in het Frans. Maar daar moet je uit kunnen komen als de wegen erbij staan en als natuurlijk als je de Franse taal machtig bent..

Toegevoegd na 2 minuten:
Kom erachter dat je ook bij de anwb terecht kan.

Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet maar de ANWB geeft heef goed advies en kan je zelfs een route geven die rekening houd met grote verkeershinder. 3 jaar geleden een route ge had en het ging prima. ik zou daar eens even informeren.