Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn man had bij zijn loonstrook een cadeaubon(voucher) Is deze geldig?

Maar als ik de vouchercode controleer staat dat de restwaarde 1 euro is terwijl de bon t.w.v.269 euro is en hij kan worden gebruikt t/m 25 juni 2012.Boeken voor 1 December 2011.Hoe kan dit?

Toegevoegd na 30 seconden:
Het gaat over Centerparcs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
937

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als de waarde van de voucher niet toereikend is , kan je bijbetalen.
als de waarde van de voucher meer is dan de waarde van het arrangement, blijft de restwaarde op de voucher staan. Je kunt dit op een later tijdstip dan weer gebruiken.
Het betekent in jouw geval dat de waarde van het arrangement in feite € 268,- is. Centerparcs hoopt daarmee dat er gasten zullen zijn die die ene Euro niet verloren willen laten gaan en een volgende keer weer bij hen boeken. Ook kan je daarmee die ene euro niet claimen als teveel betaald en terug vorderen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh,dus deze bon is wel degelijk 268 euro waard,ik snapte er al niks van dus jefjer heeft het dan mis.
amc
12 jaar geleden
Ik heb voor de zekerheid even gecheckt en vond een site waarop je dit zwart op wit kunt lezen.
http://www.korting-voucher.nl/categorie/overige-aanbiedingen/product/hotel-cadeau-card-t.w.v.--100/1162/2/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Kijk nog eens goed na wat de restwaarde is.

Is dit nog 1 euro, bel dan de klantenservice van Centerparcs of neem contact of met uw man zijn werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de +!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding