Zo rond de 5-6 dollar (verschilt per staat)

Toegevoegd na 46 seconden:
En dat was 2 jaar geleden dus het zal nu sowieso wel over de 6 dollar heen gaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
In New York is het $11,75, dus of NY is een uitzondering of de prijzen zijn heel hard gestegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vorige antwoord is deels goed de prijs verschild inderdaad per staat, omdat zij per staat zelf de belasting hierop mogen bepalen, als je echter op de link kijkt zie je dat die prijzen ui 1997 en 1998 komen, dit is een beetje achterhaald. de prijzen voor een pakje waren in 2010 gemiddeld 5,58 dollar

Toegevoegd na 41 seconden:
oow sorry het antwoord was al aangepast