Mag je gekopieerde films meenemen in het vliegtuig?

Ik wil enkele gekopieerde films meenemen naar Spanje. Kan dit gewoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Antwoorden (3)

Ja hoor, in het vliegtuig mag je ze meenemen (je moet alleen niet verwachten dat je jouw schijfje mag aanbieden om tijdens de vlucht te gaan draaien).

De enige plek waar je eventueel problemen zou kunnen krijgen zou de douane kunnen zijn, maar als het slechts enkele schijfjes voor persoonlijk gebruik betreft denk ik dat zelfs dat nog wel meevalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan echter mag je er niet meer meenemen dan 5 stuks. Tip: zet al je gekopieerde films op een externe harde schijf of usb stick dit is wel toegestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je deze films illegaal hebt gedownload dan mag dat niet. Als ze dit ontdekken nemen ze de dvd's in beslag en kan je een boete krijgen. De kans dat ze dit ontdekken is klein maar wel aanwezig.