Overwinteren mét thuiszorg (persoonlijke verzorging), wie kan mij daar meer over vertellen? heeft daar ervaring mee?

het lijkt me ivm reuma-klachten een goede optie.
weet niet precies hoe dat het beste aan te pakken.
zek dus eigenlijk mensen die dat weleens deden/doen.

Toegevoegd na 27 seconden:
zek=zoek

Toegevoegd na 8 minuten:
met gebruikmaking van thuiszorg aldaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je dat de thuiszorg vanuit Nederland meegaat, of dat je daar de thuiszorg inschakelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel: daar de thuiszorg inschakelen.

Antwoorden (2)

Bent u op zoek naar zorg, een zorgvakantie of medische hulp tijdens het overwinteren in Spanje. Hier vindt u de informatie van Nederlandstalige zorgverlening aan de Costa del Sol.
Misschien geeft dit meer duidelijkheid?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is mogelijk. Er is een organisatie, die dat voor je kan regelen. Je hebt een indicatie nodig van het ciz (neem aan dat je dat al hebt) Dan kan het geregeld worden. Er komt dan nog wel een eigen bijdrage bij, die afhankelijk is van je inkomen. Hoe hoog die is weet ik niet.
Het voordeel van deze organisatie is dat het Nederlanders zijn die je komen verzorgen.
Ik zelf werk in de thuiszorg, en ik moet zeggen, het is een slim idee van de Nederlanders, die daar wonen om zorg aan vakantieadres te leveren.