Ja, dat moet je inderdaad bij de andere vloeistoffen en cremes in een zakje doen en laten zien bij de security check.
het mag niet meer dan een 100ml verpakking zijn.
12 jaar geleden
Het moet, net als alle toiletartikelen inderdaad in een plastic zakje bij de bagagecontrole getoond worden, na de controle kun je het zakje gewoon weer in je handbagage stoppen en doorlopen naar het vliegtuig.
Bij aankomst kijkt verder niemand er meer naar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoefde dat toen niet te doen, het ligt er ook aan hoe streng de douane in dat land is, soms laten ze het gewoon toe maar soms dan moet je ook gewoon het in zo'n zakje doen van 1 euro.. Maar let er dan wel op dat je maar een beperkt aantal mililiter mag menemen..