waar kun je begin oktober een leuke strandvakantie (in bv. Spanje of Turkije)combineren met 's avonds (stijl)dansen met live muziek?

Toegevoegd na 6 dagen:
Hoorde dat er op Mallorca ook mogelijkheden zouden zijn..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Dit lijkt mij typisch een antwoord dat je niet in reizigersfora of beoordelingssites vindt. Ik ben zelf meestal van het zelf regelen, maar ik zou hiermee naar het stenen reisbureau gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een antwoord hier kan inmiddels achterhaald zijn. Een hotel in Turkije of Griekenland waar ik in een vakantie ontzettend leuke avonden heb meegemaakt, kan nu een contract hebben met en hele slechte band, bijvoorbeeld. Of geen muziekavonden meer hebben. Je weet niet wat er inmiddels is veranderd.

Het beste lijkt het me om gewoon een paar hotels van je keuze per mail of via een reisbureau te benaderen met de vraag of die dansavonden er in die periode zijn. Dan heb je recente informatie uit de eerste hand.
In toeristencentra heb je eigenlijk altijd wel ergens een mogelijkheid om te dansen. Is het niet in je eigen hotel dan is er in de omgeving wel iets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet van Barcelona dat er hele mooi danszalen zijn, waar er nog "op de ouderwetse manier" gedanst wordt. Mijnheren in pak, haren netjes. liepen naar mij toe, maakte sigaretje uit, knoopte hun jasje dicht, en vroegen je beleeft ten dans.. Prachtig!

Toegevoegd na 7 minuten:
club La paloma, in een antieke balzaal, echt heel mooi!

http://barcelonaguide.splinder.com/post/13198078/nightlife-2-raval