Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben 16, mag ik zonder begeleiding naar Oeganda vliegen als ik in Nederland word afgezet en in Oeganda word opgehaald?

Ik moet wel 1 of 2 keer overstappen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
667
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn antwoord op deze vragen is Ja, En de vertraging zal geen moeite worden, want tussen de 2 vluchten zit 8 uur :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zoals iemand hierboven ook al zei verschilt het per luchtvaartmaatschappij! Ik heb in een reisbureau en voor een reisje naar amerika of landen in europa is het te regelen. Het is namelijk zo dat er bij een aantal luchtvaartmaatschappijen begeleiding aangevraagd moet worden. Dit kost natuurlijk wel extra geld.

Waar de leeftijdsgrens ligt verschilt dus. Bij de meeste maatschappijen is dat geloof of 14 of 16. Verder moet je afgezet worden door iemand en worden opgehaald, maar dat is zo te horen geen probleem.

Ik denk wel dat het lastiger wordt aangezien je 1 a 2 overstappen moet maken. Grote kans dat je met 2 verschillende luchtvaartmaatschappijen vliegt.

Ik kan je echt aanraden even langs het reisbureau te gaan. Die kunnen voor je gaan informeren en ook kijken welke vluchten en maatschappijen.

Suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje

Andere antwoorden (1)

Dat hangt af van de luchtvaartmaatschappij.
Er zijn maatschappijen waar je vanaf je 14e alleen mag vliegen, er zijn er ook waarbij je minimaal 18 moet zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding