Hoe kan ik goedkoop bellen naar amerika?

mijn partner zit momenteel voor 1 maand in Amerika en ik wil haar graag kunnen bellen, maar het kost een hoop geld als ik normaal bel. Is er een goedkopere manier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.2K

Antwoorden (8)

Ga Skypen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skypen ??? Goedkoper kan niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De goedkoopste oplossing is via Skype. Je partner moet dan wel een smarphone (of laptop) hebben en beschikken over een draadloos netwerk. Maar in Amerika lijkt me dat niet heel moeilijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Netwerk hoeft niet draadloos te zijn, met kabeltje kan ook.
Met een mobiel : als die simlock vrij is .
Koop een prepaid nr van Lebara of Lycamobile
Als je met een vaste telefoon belt : bel dan met telestunt www.telestunt.nl .
Is goedkoop en makkelijk en de rekening komt automatisch op de rekening van jou vaste telefoon .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes dat is inderdaad een goede manier! Ik maak ook altijd gebruik van 0900 diensten om te kunnen bellen naar het buitenland. Ik bel zo al denk ik 1 jaar met mijn familie in Amerika.

persoonlijk gebruik ik een site die heet
Goedkoopbellensite.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met belkiosk kun je (bijna)gratis naar Amerika bellen, je hoeft alleen te bellen naar een nr in Amsterdam

STAP 1: Bel 020 811 8181 en wacht op de welkomstboodschap
STAP 2: Toets uw belkaartnummer (10 cijferig) in en sluit af met een hekje(#)
STAP 3: Bel het volledige nummer in Verenigde staten wat u wilt bellen
STAP 4: Sluit af met een hekje(#)

Ik heb dit vele keren gedaan en hoop kosten bespaard.

Je kunt de Belkiosk gratis uitproberen, bel gratis naar Verenigde staten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heb ik een keer gehoord van een leraar van mij:
www.belpiraat.nl moet je maar eens op kijken, dan betaal je veel minder als je belt.
ander manier is skype.

groetjess.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas weet ik de website niet meer die mijn oom in Las Vegas paar jaar geleden gaf, gratis bellen, gewoon na een thuis nummer, onbeperkt, zelfs beter dan Skype:P Waar je wel geld moet betalen als je naar vaste nummers belt. Dus, ik weet alleen Skype nu. Of gewoon telefooncel xD Collect call xD