Wat moet je meegemaakt hebben op de ABC-landen, (Aruba Bonaire en Curacao)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Pieter2011
12 jaar geleden
Dat je minstens 1 keer beroofd wordt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat valt reuze mee, moet jij maar eens een keer door de Schilderswijk in Den Haag lopen rond een uur of 12/1 's nachts.
Pieter2011
12 jaar geleden
Het is ook als grapje bedoeld hoor! Ik ben er nooit geweest (en ben gewoon een beetje jaloers;).
Wel vervelend om te horen dat de Schilderswijk zo onveilig is, want ik ben juist op zoek naar een woning in (het rustige) Den Haag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je toch echt een buitenwijk opzoeken :P

Het beste antwoord

Al je 'moeten' thuislaten. Een dagje met een boot gaan vissen; duiken op bonaire; in willemstad op de lokale markt lamchie eten; op aruba met de auto naar de oude vuurtoren rijden en daar de grootsheid van de natuur op je af laten komen.
Verse vis ergens in een lokaal tentje eten.
En voor de rest, ga met het ritme en de snelheid van de lokalen.
Veel plezier en ervaar het tranquilo van de eilanden.
O ja, 's nachts om 2 uur bij een snacktent een kippenpoot eten of ribbetjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje :), nu heb ik ongeveer een beeld van wat ik allemaal zal proberen te doen tijdens mijn verblijf daar. Ik zie dat je een aantal keer zegt om eten buitenshuis te eten. Is dat wel verstandig? Ik ben namelijk eerder naar Suriname geweest en daar werd mij afgeraden om buiten huis te eten ivm de hygiënische toestanden die er niet goed aan toe zijn in zulke landen. Verder lijken me de activiteiten daar heel leuk.

Andere antwoorden (4)

De zee / natuur of het eten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snorkelen en scubaduiken is daar heel bijzonder. ( top 3 van de wereld)

En wat ook super is: een verse cocosnoot zo van de boom, kapje eraf (laten) hakken ( met zo'n machete achtig kapmes bijv. ) en dan bij de bar ananassap en rum erin halen. Zo'n pina colada heb je nog nooit gehad. En dan in de omgeving waar het thuis hoort. Super! Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op bonair windsurfen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Curacao: de struisvogelfarm, de Blue Curacaofabriek met rondleiding, strand plekjes zoals Grote Knip en Kleine Knip.
Bonaire: Het mooie Washington Slagbaai natuurpark met o.a. de flamingo's en leguanen. De slavenhuisjes, de zoutmeren en pelikanen die daar vliegen en duiken in de zee.
Aruba: ben ik nog niet geweest