Welke muggenolie is het beste te gebruiken in Zweden ?

Waar kun je die het beste kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.1K

Het beste antwoord

Een muggenmiddel met deet erin. Dat is het middel tegen muggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het beste een product uit Zweden zelf kopen. Zij hebben vaak betere spullen.
Dit weet ik uit ervaring. Ben ooit op vakantie geweest in Alaska. Met het muggenspul dat ik uit Nederland heb meegenomen maakte ik niet echt indruk op de muggen (hooguit dat ze flauwvielen van het lachen).
Ik heb wat lokaal spul gehaald en geen mug meer in de buurt gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha......Als een mug flauwvalt is het probleem ook opgelost:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, helaas kwam zijn hele familie kijken waarom dat beest zo moest lachen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmmm en die hadden geen gevoel voor humor;
Een aanvulling op het vorige antwoord. Een middel met 30 % deet er in. Dus geen Kruidvat rommel. 30 % deet geeft het optimale effect, een hoger percentage is wel duurder maar werkt niet beter.