Moet je per se ook een kind meenemen om van de Hema NS actie gebruik te kunnen maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Nee hoor je kan er ook alleen gebruik van maken! (ps: ik werk bij de Hema)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan jij mij dan vertellen waneer iemand nog kind is? Onder de 18? Dus ik (18) zou dan wel of niet met een vriendin van 17 kunnen reizen op 1 kaartje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het kinder kaartje is een railrunner en die is bedoeld voor een kind van 4 tot 11 jaar.. Je vriend(in) zal dus zelf ook een kaartje moeten kopen voor volwassenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi, even een vraag, tot wanneer zijn de kaarten te koop en hoe duur?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van 18 juni tot en met 6 juli en ze zijn €14,50 per stuk!

Andere antwoorden (2)

Nee dat is niet nodig, maar je kunt maximaal voordeel behalen als je reist met 1 kind en kunt natuurlijk ook alleen reizen voor hetzelfde tarief maar niet voor dat zelfdetarief met 2 volwassenen.
Bronnen:
12 jaar geleden
Nee hoor, je mag ook alleen. Staat er niet letterlijk op, maar je mag een kind meenemen als je dat wil.