Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er in Bourtange te doen/zien, en is het leuk voor kinderen?

Via de website kom ik er niet achter wat er nou precies te doen is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
874

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Voor jonge kinderen is er niet zo veel te beleven. Anders is het voor mensen die in geschiedenis zijn geïnteresseerd want Bourtange is een schilderachtig oud vestingstadje met een rijke historie. Voor die geschiedenis hoef je maar even te googelenom er meer over te weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de zomermaanden zijn er geregeld demonstraties van mensen, die in oude uniformen, door de stad trekken. ook het oude kanon wordt dan nog afgevuurd.

tevens zijn er op die dagen kraampjes, waar leuke streekproducten worden verkocht.

op de overige dagen is het een stuk minder interessant in bourtange, dus als je er een bezoek aan wil brengen, kijk dan van tevoren even, wanneer deze speciale dagen zijn.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Ik weet dat mijn kinderen er kaarsen hebben gemaakt en dat ik ze wat heb verteld over de geschiedenis maar je moet het leuk houden je merkt van zelf wel wanneer ze er genoeg van hebben. Maar je moet er zeker even naar toe zo'n vestingstadje heeft toch wel iets dat in kinderen de fantasie even gaat werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding