Ik heb een visium voor turkye geldig tot 31 oktoberkan ik met het zelfde visium terug naar turkye op 27sept tot 15 ockt?

Visium turkye

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Als die datum er daadwerkelijk (en duidelijk) op staat, hoef jij je geen zorgen te maken, maar laat je nu niet gek maken op het vliegveld ter plaatsen, want ze zullen daar waarschijnlijk van alles proberen om je een nieuw visum te laten aanschaffen. Trap er niet in en loop gewoon door naar de douane.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hangt ervan af of het een single entry of een multiple entry is. Bij single mag je één keer het land in en uit,daarna is dat visum "op". Bij multiple entries mag je zo vaak als je wilt in- en uitreizen, zolang het visum geldig is. Dat moet op je visum staan - even kijken dus.....Fijne tijd in Turkye !!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit visum (zegeltje in paspoort dat je op het vliegveld aanschaft voordat je door de douane gaat), is multiple entry.Je kan het binnen die datum onbeperkt gebruiken.

Toegevoegd na 50 minuten:
voordat je door de paspoortcontrole gaat,douane is later.