Wat moet je als jongere zeker doen in Bodrum/Turkije qua bezienswaardigheden, excursies..?

Binnenkort gaan mijn vriend en ik samen op reis naar bodrum in turkije.
ik wil er een topvakantie van maken en vraag aan de mensen die iets meer weten over bodrum, mij hier wat meer over kunnen vertellen of hier al naartoe geweest zijn... of zij mij kunnen zeggen wat ik hier zeker als jongere moet gaan doen qua excursies e.d. sporten, markten..?

Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Bodrum heeft een mooi kastee dat je beslist moet bezoekenl. Je kan naar Pamukkale gaan om de witte krijtrotsen te zien en naar Selcuk met zijn ooievaarsnesten. Of maak een tocht met zo'n houten zeilboot (güllet). Houd je van markten aflopen ga dan ook eens naar Milas. Toegevoegd na 1 minuut: kasteel natuurlijk, geen kastee.

Misschien vind je het als jongere ook wel leuk om eens uitgebreid uit te gaan en dat kan in Gümbet. Daar kun je komen d.m.v. een dolmus (busje). Enkele reis is € 1 en duurt slechts enkele minuten. Er zijn veel winkeltjes, barretjes en disco's.

Bronnen:
eigen ervaring.

De markt in Milas is zeker de moeite waard. Tip: boek het niet als excursie bij zo'n bureau maar ga met de dolmus. Scheelt je een boel geld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100