Ik ben op zoek naar een KLM kantoor/reisbureau in Utrecht. Bestaat dit? Ik kan het nergens vinden... Kan iemand mij helpen?

Ik vind het heel raar maar ik kan geen reisbureaus van de KLM vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
6.1K

Antwoorden (4)

effe google in utrecht heb je er 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja... uiteraard ben ik al enige tijd aan het zoeken geweest...
Tja, ik weet niet wat je precies zoekt? Maar de KLM heeft geen reisbureaus. Je kan bij de KLM tickets kopen, via internet of telefonisch, en er zijn reisbureaus die van alles verkopen, waaronder tickets van de KLM? Of reizen die door een ander georganiseerd worden en waarbij je met de KLM vliegt.
Maar KLM organiseert geen reizen.

Als je een kantoor van KLM zoekt, lijkt dat alleen in Amsterdam te zitten. Zie link.

Als je een ticket wil boeken, kan dat vanuit je luie stoel via
https://www.klm.com/travel/nl_nl/index.htm

of je belt naar en nummer wat je kan vinden op de link hieronder...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
KLM heeft geen reisbureau maar wel een kantoor. Dus je kan niet via een reisbureau van de KLM een reis boeken dat bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet kijken bij reisbureaus daarboven hangt soms een bordje met KLM. Als ik het goed heb zit er in Utrecht zoiezo 1.