Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goede vakantiebestemmingen als je wilt gaan golfsurfen?

M.b.t. golffrequentie, zeestromingen, klimaat en de dieren die er daar in de zee leven.

We zoeken een warme bestemming waar de golven niet alleen te doen zijn voor professionele surfers maar ook voor mensen met wat minder ervaring. Het liefst ook niet ergens waar het stikt van de haaien o.i.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
657

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Bali. Ook nog eens een topeiland qua vermaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fuerteventura, Canarische eilanden.
Leuk eiland met mooie stranden met mooie golven.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik weet overigens niet wanneer je wilt gaan, want als je NU wilt gaan dan is het denk ik zo een 20 graden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier vorig jaar informatie over ingewonnen omdat ik in mijn vakantie samen met een vriendin golfsurfen wilden leren.
Onze gedachten gingen uit naar de Antillen, maar die zijn niet geschikt.

Indonesië is een erg goede bestemming, daar gaan ook veel Australiërs naar toe om te golfsurfen.

Dichter bij huis kan het ook in het zuiden van Frankrijk. Voordeel van Frankrijk: Dichter bij huis (goedkoper om naar toe te gaan dus), geen gevaarlijke haaien.
Prima geschikt ook voor beginners.

Alleen dat warme water kan buiten de zomer wel eens wat problematischer worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen de westkust van Frankrijk, daar zit je aan de Atlantische Oceaan. En dan departement Gironde, Aquitaine of Les Landes.
Zeer geschikt voor golfsurfers.
Je hebt er zelfs complete golfsurf vakanties!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frankrijk - Lacanau

http://www.youtube.com/watch?v=iWGpNHPy_dw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het allermooiste, ga naar Noosa in Australie.
Of naar Maui (bij Hawaii)
Wil je niet al te lang reizen, ga dan naar de Zuid-Franse westkust zoals Lacanau (wat bovenstaand ook al genoemd wordt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding