Ik ga naar een heel saai park op vakantie in de zomer maar wat moet ik dan gaan doen

Ik ga op vakantie naar een heel saai park maar ik heb geen idee wat ik moet doen want:
Er is een klein zwembad,wel speeltuinen maar niet voor kinderen van 13 en het ligt wel in de bossen maar ik houd niet van wandelen. help me pleas!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel slapen.
molenaar
12 jaar geleden
en waar is het welk park?

Antwoorden (9)

Vraag je ouders om een playstation portable of een nintendo ds, dan kan je in ieder geval de tijd verdoen met gamen als je je verveelt :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, helemaal mee eens. ook handig voor de reis er naar toe. als je er geen hebt, kun je er misschien ook een lenen. Ds? yoshi`s island!!
Probeer er genoegen mee te nemen, de natuur kan mooi zijn, en probeer te genieten van de kleinere dingen in het leven, want er zijn mensen die helemaal niks hebben, die ziek zijn etc.
Dat is veel erger.
Je kan misschien wat spelletjes meebrengen, als dat mag natuurlijk.
ps: Probeer het beste eruit te halen, en denk positief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- lezen
- gamen
- voetballen
- dagjes uit gaan in de omgeving
- misschien zijn er wel leuke andere leeftijdsgenootjes?
- zwemmen
- fietsen
- internetten op een laptop (misschien is er op het park wel wifi?)
- een survivaltocht in de bossen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon leuke mensen opzoeken dan maakt het niet uit waar je bent. Dan is het zowieso leuk. Vraag gewoon aan iemand die je leuk lijkt; hoi ik ben ......, Ga je mee zwemmen? Werkt altijd! Geloof me! Life is what you make it, dus maak er iets van;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien mag je een vriend(in) meenemen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt vragen of je met een vriend(in) en ouders mee mag dit jaar. Een vakantie in het vooruitzicht waar je niks aan vindt bij voorbaat, dat is ook niet echt leuk. Je ouders hebben het blijkbaar niet in overleg met jou gedaan.

Maar....
Weet je dat dat de leukste vakanties kunnen worden? JUIST omdat je er niks van verwacht!

Kijk alvast met google waar en hoe dat vakantieadres ligt. Wat is er in de buurt? Disco's voor jongeren, leuke musea, mooi tropisch zwembad?
Je kunt er een nieuwe hobby beginnen: stenen zoeken/mineralen verzamelen of fotograferen.
Lezen: fijne boeken mee van de bieb.
Een taal oefenen zodat je daar met andere jongelui lekker kunt kletsen. Want die leeftijdsgenoten, en wie weet hoe leuk, zul je daar zeker ontmoeten.
Mountainbiken, survival..

He zou heel goed kunnen dat je razend enthousiast terugkomt...en er volgend jaar weer heen wilt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou je van knutselen? Neem wat projecten mee.

Wat ook heel leuk is, is iets organiseren voor het kleinere grut op de camping, b.v. een multiplayer Mario Kart DS wedstrijd. Hang een inschrijfformulier op en zorg voor een paar kleine prijsjes. Dan zie je opeens uit alle hoeken en gaten van het park stille jongentjes en meisjes tevoorschijn komen die normaal gesproken alleen maar in hun eentje achter in de tent zitten te gamen, en dat wordt me dan toch een feestje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pak tijdschriften, film en draagbare dvd speler mee, zaken waarmee je toch kan genieten van de zon en het lekkere water om af te koelen, zoek op het internet naar sites tegen de verveling, wie weet vind je daar iets op ?
Neem misschien ook tennisraketten etc. voor andere sporten mee zodat je misschien tegen iemand een potje tennis, volleybal, etc. kan doen. Kan echt heel leuk worden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag of je je fiets mee mag nemen zodat je de omgeving kunt gaan verkennen.Misschien mag je wel een vriend mee nemen,met tweeen vermaak je je meestal toch wel.
Verder PSP,mobieltje,spelletjes.
Ik hoop dat je toch een beetje leuke vakantie gaat krijgen.