Waar vind ik opvouwbare campingstoelen voor kinderen

die in zo'n zakje kunnen en helemaal in kunnen klappen. Ben al bij verschillende winkels geweest maar niet kunnen vinden

Toegevoegd na 14 minuten:
ik moet zeker weten dat ze er kinderstoelen hebben aub.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan bel je de zaak op! Of moeten we ook nog het nummer voor je opzoeken? :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhh dit is een site om vragen te stellen en als je de vraag niet goed vind antwoord je lekker niet.
Aaan misschiens heb ik niets. gezellig mens ben je...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaar dat ik zeg dan bel je de winkel, dan weet je het zeker !

Het beste antwoord

Wij hebben voor op de camping voor onze kids een soort visstoeltjes gekocht. Die hadden ze inderdaad bij de Xenos volgens mij en bij de grote campingzaken hebben ze ze ook echt wel.

Ik heb nog even gegoogeld en ze gevonden, het plaatje bijgestopt. Je kunt ze ook online bestellen voor een tientje per stuk (zie link).

Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Je hebt ze trouwens in 4 soorten, kikker, eend, tijger en varken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super die zijn leuk :) harstikke bedankt!

Andere antwoorden (5)

Bij intersport waar ze ook een outdoor afdeling hebben, bij Bever en iedere willekeurige campingzaak?

Ik vraag me echt af welke winkels jij gekeken hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soms heeft xenos ook wel eens n partijtje van dat spul
12 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar bij de Kampeerwinkel in Zaandam hebben ze ze.
bamibal
12 jaar geleden
bij de Kijkshop en Xenos volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Twenga vind je kinder campingstoeltjes!

http://www.twenga.nl/dir-Hobby-Vrije-tijd,Camping,Camping-stoel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Funny foto :) Jammer dat die foto bij Scapino is, en het product niet meer actief is.