Ponypark City

Hallo allemaal,

Binnenkort gaan wij naar ponypark city. Nu is het zo dat je bij elk huisje een de beschikking over een pony hebt die bij je huis mag staan. Mag de pony echt de hele dag bij het huisje staan of zijn er bepaalde tijden en moet hij verder op stal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Je kunt die pony om 10.00 uur gaan halen en die moet om 17.00 uur weer terug naar stal.
Maar vaak lopen die pony s als ze gewoon los staan bij je huisje zelf al terug naar de stal.
De pony s zijn alleen geschikt voor kinderen t/m 12 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad ; die beestjes zijn zo getraind dat ze een soort ingebouwde ´stalwekker´ hebben. Vijf uur wist ik niet meer - de laatste keer dat we er waren had ik geloof ik nog maar één kind dat eigenlijk nog te jong was voor een pony, dus die hebben we maar één of twee keer gehaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank voor de antwoorden!

Andere antwoorden (1)

De pony mag echt de hele dag bij je huisje staan. 's Morgens haal je hem eerst ip van de stal (lange rij vaak), en 's avonds - ik weet niet meer precies hoe laat , maar in elk geval ruim voor donker- breng je hem weer terug naar de stal.

Daar heb je trouwens geen omkijken naar ; het echte op stal zetten gebeurt door het personeel van Slagharen - je geeft hem gewoon 'af' bij het hek.