Wat kost een abonnement als je die in Wildlands koopt na afloop van je bezoek?

Wij gaan binnenkort een Weekend naar Drenthe en willen Wildlands bezoeken. Nu Gaan we deze zomer waarschijnlijk ook naar Drenthe en overwegen een abonnement te kopen. Vaak kun je na afloop je dagkaart omzetten met bijbetaling naar een abonnement,, maar dat kun je alleen ter plekke zien. Is iemand er geweest die dit weet?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4K
ronron1212
7 jaar geleden
Waarom koop je niet meteen een abonnement scheelt je een dagkaart
Erna55
7 jaar geleden
De prijs van het abonnement na dagbezoek is de normale prijs min het dagkaartje.
Amadea
7 jaar geleden
Ik had nog nooit van Wildlands gehoord, maar leer nu dat dit de vernieuwde dierentuin in Emmen betreft. Ben je lid van de ANWB? Dan kan je daar een entreekaart voor €20 (in plaats van €30) kopen, voor maximaal 5 personen en geldig t/m 30 juni 2016. Dat scheelt al weer vijftig euro!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat had ik al gezien Amadea, maar bedankt voor de tip. Zou je na afloop van een dergelijk bezoek ook die korting op een abonnement kunnen krijgen? Ik weet nog niet of het de moeite waard is, hoor verschillende reacties. En € 300,00 voor 4 abonnementen vind ik een hoop geld. Als het het waard is prima, maar stel dat wij het niets vinden.
Amadea
7 jaar geleden
In geval het uitstapje nog niet geweest is: je kunt nu voor 2900 Airmiles een gratis ticket Wildlands verkrijgen. (Of voor 1400 Airmiles plus € 10). http://lmn.airmileskaartjes.nl/vasteAttracties/10142/WILDLANDS-Adventure-Zoo-Emmen/

Antwoorden (1)

Hoi Jet,

Als je na afloop van je bezoek aan Wildlands je abbonement koopt, krijg je het bedrag dat je 's ochtends aan de kassa hebt betaald terug. Er hoeft niks bijbetaald te worden.

Groet.