wie weet een leuk, betaalbaar restaurant in de omgeving van de Royal Albert Hall in Londen.

We gaan binnenkort naar een concert, dat begint om 19.30 uur en willen van tevoren graag nog wat eten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hard Rock Café London om de hoek bijna. Lekkere burgers en muziekmuseum tegelijkertijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is toch niet echt om de hoek?!

Het beste antwoord

tripadvisor heeft ook een restaurant index. Deze is vooral in Engelstalige landen zeer betrouwbaar. Wel even gaan zoeken op buurt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hele overzichtelijke site, makkelijk zoeken. Goede tip!

Andere antwoorden (3)

Hard rock café schijnt goed te zijn.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben al heel vaak naar londen geweest en in engeland kun je overal goedkoop eten ik heb nog nooit meegemaakt dat ik meer als 80 pond voor 3 personen moest betalen en 80 pond is ongeveer 72 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je een rekenfoutje maakt.
80 pond is 90 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar weet je een adresje in de buurt van the RAH ?
hier een link met adressen van restaurants in de buurt van de RAH.
De RAH heeft zelf ook 3 restaurants en 13 bars, zie 2e link.
Heel veel plezier in deze prachtige Hall!!