Ik ga in de zomervakantie op vakantie in Belgie dicht bij de grens van Frankrijk en Luxemburg maar waar kan je het beste boodschappen doen??

Ik ben in Belgie al een keer op vakantie geweest en daar zijn we toen naar de Carrefour gegaan maar daar is alles best prijzig volgens mij. Wat vinden jullie???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Als je je wil vasthouden aan merken, kan je best winkelen in de Colruyt. Als je echt het goedkoopste wil en er niets om geeft dat het onbekende merken zijn, ga je best naar de Aldi. Ik vind persoonlijk de producten van Aldi iets beter dan bij Lidl. Maar smaak is bij iedereen verschillend natuurlijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb het over winkels in België. Even vergeten te vermelden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit ligt eraan wat je gaat halen, zaken als drank en sigaretten zijn in luxemburg goedkoper, misschien de rest ook wel, maar eigenlijk is het in alle drie de landen goed boodschappen doen, de carrefour zit ook in frankrijk. De carrefour is echt niet duur, maar supermarkten zijn in het buitenland gewoon duurder dan in nederland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal zitten er daar ook goedkope supermarkten. Aldi en Lidl zijn daar ook en vaak groter en met een beter assortiment dan in Nederland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Carrefour is iets duurder. Colruyt zit meestal heel goed met z'n prijzen. Delhaize is iets duurder, maar wel veel aangenamer om te winkelen.
Ja, je hebt ook aldi en lidl, maar daar heb je dan weer heel andere producten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou in Luxemburg gaan winkelen.
In België net over de grens met Luxemburg zijn verschillende grote supermarkten. Je hebt keuze genoeg.