In welke periode (maart -april of oktober november) kun je het beste naar Krugerpark Zuid Afrika gaan?

Waarom juist in die periode, of juist niet?
Misschien een handige internetsite waar deze informatie te vinden is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Het beste is om aan het eind van de droge periode naar "Kruger" te gaan want dan zijn er maar weinig drinkplekken en heb je meer kans de dieren te zien. Dus dan is september/oktober het best.
Ga als je in de buurt bent ook naar Hluhluwe, daar heb ik een voetsafari gedaan om Neushoorns te spotten. We kwamen tot op TIEN meter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zit aan de andere kant van de wereld, dus houd in je gedachten dat als het hier zomer is het daar winter is.

Ik ben er zelf een paar jaar geleden geweest in de periode oktober november. dan is het daar dus winter. (nog steeds een lekker tempratuurtje. 20 - 24 C) maarrr, de bomen zijn redelijk kaal in deze periode. ideaal omdat je zo een stuk makkelijker dieren kan spotten en niet tegen een dicht struikgewas aan staart.

Op de website van Fox staan reisverslagen over reizen naar afrika. daar staat hele leuke informatie tussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maart/april is direct na het regenseizoen en het is daar dan herfst, maar met heerlijke temperaturen en nog veel groen. Wij waren er in februari af en toe een bui, maar nog wel heel hoge temperaturen, dus maart/april met aangename temperaturen.