Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het nu de tijd om vliegticket te kopen naar Amerika (oftewel: reis boeken) voor volgend jaar?

Ivm. Beurs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
561

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer ga je volgend jaar? Nu kan ik nog niets vinden bij cheaptickets voor vertrek vanaf juli 2012.
Ik raad het wel aan om het vroegtijdig te doen.
Spreek ook uit eigen ervaring: in nov 2010 tickets voor Indonesië gekocht (vertrek volgende week). Toen voor ca 750 pp, nu kost dezelfde vlucht ca. 1475 pp. Tel uit je winst. Heb de prijzen sporadisch in de gaten gehouden en vanaf maart werd het al duurder...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je betaald nu de volle mep voor last minutes en etc dus ik zou wachten tot volgend jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een half jaartje w88 want ik.neem aan dat je in de zomerperiode wil gaan. Dat kan gerust 600 eueo schelen met last minute
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ,nee de dollar zakt !en de euro ook ,niemand die het weet .koop evt Zwitserse franken ,Vd helft vj budget ,niet alles :)het blijft speculeren .de dollar blijft wel bestaan ,maar Vd euro zijn we nog niet zeker ! Als de crises door zet .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding