Is het nu de tijd om vliegticket te kopen naar Amerika (oftewel: reis boeken) voor volgend jaar?

Ivm. Beurs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Wanneer ga je volgend jaar? Nu kan ik nog niets vinden bij cheaptickets voor vertrek vanaf juli 2012.
Ik raad het wel aan om het vroegtijdig te doen.
Spreek ook uit eigen ervaring: in nov 2010 tickets voor Indonesië gekocht (vertrek volgende week). Toen voor ca 750 pp, nu kost dezelfde vlucht ca. 1475 pp. Tel uit je winst. Heb de prijzen sporadisch in de gaten gehouden en vanaf maart werd het al duurder...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je betaald nu de volle mep voor last minutes en etc dus ik zou wachten tot volgend jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een half jaartje w88 want ik.neem aan dat je in de zomerperiode wil gaan. Dat kan gerust 600 eueo schelen met last minute
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ,nee de dollar zakt !en de euro ook ,niemand die het weet .koop evt Zwitserse franken ,Vd helft vj budget ,niet alles :)het blijft speculeren .de dollar blijft wel bestaan ,maar Vd euro zijn we nog niet zeker ! Als de crises door zet .