Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Goedkoopste ticket naar Suriname van half december tot eind januari.

Hallo ik wil met kerst en oud en nieuw naar Suriname maar ik weet niet waar ik het beste en het goedkoopste een ticket kan krijgen.. Kan iemand mij hiermee helpen of tips geven ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk op cheapticket.nl. Het is daar makkelijk om prijzen te vergelijken. Volgens mij na de 15e worden de tickets duurder. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij www.vliegennaar.nl kun je de gegevens invoeren inclusief de periode dat je wilt reizen. Je krijgt dan automatisch bericht als de ticketprijzen onder een bepaald niveau komen.
Er worden daar verschillende aanbieders met elkaar vergeleken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laten we gewoon eerlijk zijn. Op deze route zijn er echt geen aanbiedingen rond de kerst. Je zal dus zo snel mogelijk moeten boeken om een 'betaalbaar' ticket te vinden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je ook een heel goed punt ja +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is ook zo.. Ga morgen gelijk boeken.. Thanx !!
Kijk op www.schiphol.nl en daar krijg je meerdere aanbieders en prijsvergelijkers .
Hou er wel rekening mee met hoe goedkoper des te meer overstaps en een langere reistijd .
En dat is allemaal te zien op die sitè .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan .

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding