Wat is de dichtstbijzijnde echte piste?

Waar vind je een echte piste, die geopend is, zo dicht mogelijk bij Nederland?

Ik woon overigens in Zeeland.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Winterberg is niet zo ver en daar kan je op dit moment skiën!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet waar je woont,maar in de Belgische Ardennen zijn de pistes open.

Skipistes in de Ardennen zijn weer geopend

In de Ardennen is afgelopen nacht meer dan 20 centimeter sneeuw gevallen. Daardoor zijn een aantal skipistes opnieuw geopend.

"Vanaf vandaag kan er bijvoorbeeld worden geskied aan de Botrange en in Ovifat. Daar is zo'n 25 centimeter sneeuw gevallen", zegt Manfred Dahmen van de Dienst Toerisme.

"Een aantal pistes is nu al open. Ook de andere pistes zullen allicht vandaag of morgen worden geopend."

De vakantie-uittocht naar de skigebieden verloopt vooralsnog zonder al te veel problemen. Op de snelwegen in ons land werd al flink gestrooid en gaat het relatief vlot. Op de secundaire wegen in de Ardennen blijft het wel uitkijken.

Succes

Groeten.