ik ben op zoek naar een huis voor 1 maand

oke ik en mijn familie komen in juli voor 1 maand naar nederland toe, en wij willen een huisje huren voor deze duur. omdat wij van plan zijn om terug te emigreren, is het een mogelijkheid dat we niet terug gaan. ik vroeg me af of iemand iets weet omgeving zaanstad (of tenminste noord holland) voor niet duurder dan 900 per maand? (en ook de mogelijkheid dat het gemeubileerd is).. we kunnen met een 2 slaapkamer huisje/appartement doen of groter, of een studio. kan iemand mij alsjeblieft helpen? bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"en wij willen een huisje huren voor deze duur. omdat wij van plan zijn om terug te emigreren, is het een mogelijkheid dat we niet terug gaan." Gaan jullie wel terug ? of is er een kansje dat jullie niet teruggaan en dus in dat huis willen blijven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja. er is een kans dat we niet terug gaan. daarom ben ik op zoek naar een huis ipv een vakantie huisje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zullen verhuurders niet zo makkelijk in trappen voor een maandje (met uitzicht op vast). Beter is om toch eerst een vakantiehuisje te huren, en als je dan besluit om te blijven kun je het via een makelaar proberen. Er staan tegenwoordig veel koopwoningen te huur voor tijdelijk.
Waar kom je trouwens vandaan? Als je ergens op een mooi plekje een leuk huis heb, is huisruil nog wel een optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vakantie huis is vaak niet mogelijk als jullie besluiten om te blijven. Tegenwoordig mag je vaak niet ingeschreven worden in het GBA als je in een vakantiehuis verblijft. Houdt daar rekening mee en vraag dit eventueel eerst even na bij de afdeling Burgerzaken van de Gemeente waar je gaat huren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben een nederlandse, getrouwd met een nigeriaan.

Het beste antwoord

Makelaars hebben ook wel eens woningen in de tijdelijke verhuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor 1 maand niet. Twee keer de controle doen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geprobeerd, en eindelijk kwam er iets uit. bedankt.

Andere antwoorden (6)

hier in de buurt worden dan met dat soort gelegenheden een vakantiehuisje gehuurd, misschien is dat ook een optie voor je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vakantiehuisje bij de vlietlanden in onderdijl/medemblik. Ff Google-en voor adres, telefoonnummer of mail.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terug naar nederland? Mag ik vragen van welk land je wil terug verhuiZen? Bevalt het niet daar of heb je andere redenen? Ben ik namelijk heel bwnieuwd naar. Is huizen ruil een optie? Kunt ook eens op marktplaats.nl kijken. Groetjes en succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op sommige campings kan je een chalet huren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
airbnb heeft vast iets in de aanbieding. Let op prijzen in USD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens op www.kamernet.nl daar staan ook grote appartementen op en op www.funda.nl staan ook huurhuizen.