Wie kan mij vertellen of ik vanuit susteren/echt een beginpunt kan vinden

wie kan mij vertellen of ik de mergelroute per auto kan oppakken vanuit Echt/Susteren. Ook vertellen hoelang die vanaf daar ongeveer zal zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Ha, die Dri43;

De Mergel(land)route doet Echt of Susteren niet direct aan. In het linkje vind je alle plaatsen waar deze route langs komt, zo kun je met behulp van Google Maps heel makkelijk uitzoeken wat het beste punt is om de route op te pikken.