Goedkoopste enkele reis is Euro 18,40. Een dagretour is 32,80. Een meerdaags retour is 2 maal de enkele reisprijs.

Rechtstreekse trein.(IC Amsterdam-Brussel)

Als je een NS kortingskaart hebt, krijg je korting op het nederlandse stuk. (Bijv. enkele reis is dan Euro 13.30)

Check en/of boek op:
http://www.nshispeed.nl/

Toegevoegd na 6 minuten:
Correctie: goedkoopste dagretour is Euro 23,20. (superdagretour, alleen daluren)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De gewone internationale trein lijkt mij.
als je in het weekend gaat zou je tot Essen kunnen rijden, maar dan moet je eerst overstappen in Roosendaal, want de sneltrein stopt daat volgens mij niet. en dan in Essen een retour voor €2,50 kopen (weekend retour) maar dan ben je zoveel tijd kwijt dat ik de moeite niet zou doen, want die trein stopt in 11 tussenstations
12 jaar geleden
Je hebt nu een aanbieding bij de kruidvat, een treinkaart voor heel Nederland p.p. en je betaald maar €12 nog wat. Vergeet niet dat dit alleen geldig is voor in het weekend