Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Goedkoopste manier van reizen naar Hasselt(België)

Ik wil graag met een vrienden groep naar Pukkelpop in Hasselt, ik vroeg mij af hoe wij daar het goedkoopst heen en terug kunnen reizen.

Bedankt,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
924
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is gratis met je pukkelpop ticket

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Doe een voettocht naar Rome, dan kom je er langs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha not!
Op de fiets?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liften!

Neem de tijd, kleed je fatsoenlijk en neem een bord mee met je bestemming!

Als je veel geduld hebt, kun je gratis van A naar B.

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door te gaan liften, vrachtwagenchauffeurs moeten vaak die kant op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben vorig jaar naar Pukkelpop geweest. En alle openbaar vervoer in België was gratis. Trein en bus. Kom zelf uit Tilburg. Dus kon hier de Belgische bus al pakken. Heeft me dus niks gekost
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ideaal. Hopen dat m'n ouders toestemmen!
als het vervoer in belgie niet inbegrepen is in je festivalticket (wat meestal wel het geval is)
kan je een go-pass kopen, dat is het goedkoopst (voor jongeren onder 25 jaar of is het nu 26) voor 50euro heb je 10 ritten naar gelijk waar in belgie (dus meerdere personen kunnen heen en terug reizen)
als je ouder bent dan kan je iets dergelijks kopen maar het kost iets meer (weet zelf niet juist hoeveel)

wat ik je anders ook kan aanraden is om met de auto te gaan, dit lijkt mij het makkelijkst dan met het openbaar vervoer te tjoolen. je moet alles maar 1 keer in- en uitladen en niet te veel sleuren bij het overstappen enzo... dit gaan wij doen om naar tomorrowland te gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de trein. Zoek maar achter de voordeligste rittenkaarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schrijf je eens in op couchsurfing.org
Dit is een leuke community voor goedkoop reizende mensen. Wellicht kan je van iemand een lift krijgen om richting Hasselt te reizen, en eventueel nog leuke contacten op doen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding