Hoe is het prijspeil van elektronica in Zuid-Korea?

Ik ga binnenkort naar Zuid-Korea, en weet dat ze daar redelijk voorop lopen qua elektronica. Weet iemand hoe de prijzen voor elektronica zoals mp3-spelers, camera's, etc zijn? Is het er duurder of goedkoper dan in Nederland?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Antwoorden (3)

Ik lees dat de elektronische goederen niet supergoedkoop zijn.
Maar de Yongsan Electronic Market is zo te lezen wel een bezoek waard, het grootste electronische warenhuis aller tijden ?!?!
AWM
14 jaar geleden
Het prijspijl ligt zeker een stukje lager dan hier, maar hou rekening met je invoerbelasting! Als je die er bij optelt kun je het verschil verwaarlozen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
a) Mp3-speler, geheugenkaart of zelfs flatscreen verschepen kost weinig
b) fabrikanten willen zoveel mogelijk verkopen
a+b = c) prijzen zijn nagenoeg overal gelijk. Dat is nou globalisering waar ze het steeds over hebben.

Als de spullen in Korea goedkoper zijn is dat waarschijnlijk omdat ze daar een lager BTW tarief hanteren.