ik ben veroordeeld voor wiet kweken en heb een taakstraf gekregen, mag ik nog wel naar amerika reizen

Toegevoegd na 19 minuten:
en moet ik dan een visa aanvragen of is het esta formulier genoeg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.1K

Antwoorden (6)

Ja, maar NA het volbrengen van je taakstraf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal moeten verantoorden wat je hebt gedaan. Als je veroordeeld bent voor een delict kan de overheid van de USA je toegang weigeren. Echter, voor kleine vergrijpen zal dat niet snel gebeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad moet je eerst alle straffen voldoen voordat je mag reizen volgensmij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je straf hebt " uitgezeten" is een Estaformulier voldoende maar het is aan jou hoe waarheidsgetrouw je het invult.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar je moet eerst je straf volbrengen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je je taakstraf af hebt en het aantal uren hebt voltooit omdat je anders naar een ander land kunt emigreren en je taakstraf niet voltooien je zal wel voor heel je leven een strafblad hebben omdat je met de politie in aanraking bent gekomen maar dan kun je nog gewoon naar amerika