Waar kan je van euro naar ponden wisselen?

Waar kan je van euro naar ponden wisselen in de buurt van Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Cryofiel
12 jaar geleden
Op Schiphol zijn geldautomaten waar ponden uitkomen, als je daarvoor kiest. Je kunt ook gewoon naar Engeland gaan, en daar geld pinnen. Dan krijg je ook ponden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies wat Cryofiel zegt, en daar heb je vaak een zeer gunstige wisselkoers :-)

Antwoorden (6)

Bij de bank of het GWK dat vaak bij het station zit
12 jaar geleden
Op het station
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij elke willekeurige bank, lijkt mij; tenzij je het vandaag nog geregeld wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je hier wisselen? De goedkoopste koers heb je als je in Engeland geld uit de muur haalt bij een ATM
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ helemaal mee eens, overal zijn pinautomaten, snel en voordeliger
Ik weet dat er sowieso op station Haarlem een wisselkantoor zit, en ik denk dat Amsterdam ook wel zoiets heeft op het station.

Trouwens.. als je geïntresseerd bent, ik heb nog wel een paar penny's enzo, ben vorige week naar London geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Schipholplaza kun je ook terecht!