Hoe regel ik dit? Zie uitleg.

Eind juli tot eind augustus zal ik een maand in Zuid-Frankrijk werken. De reis hierheen moet ik zelf regelen. Ik ben van plan om met de trein te gaan. Je bent dan genoodzaakt over te stappen in Parijs. Ik kan alleen op geen enkele site een dienstregeling vinden die een treinreis van Parijs naar Souillac aanbiedt. (Souillac is de plaats waar ik moet zijn). Ik zit me suf te zoeken, maar elke keer kom ik weer op niks uit. Is het ook handiger om dit via een reisbureau te regelen of via Ns Hispeed? Dan bedoel ik niet op de site, maar mondeling. Is er ergens een kantoor ofzo waar dat kan? Kan een reisbureau dit ook voor je regelen? Ik weet het, veel vragen, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Online kun je jouw treinreis invoeren op http://www.sncf.com/
Deze site is in het Frans en Engels. Je voert dan links het treinstation in van Parijs en de ander Souillac. Je krijgt dan een mooi tabel te zien van vertrektijden en station en ook hoelang de reis gaat duren.
Alvast goede reis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Misschien kun je NS Hispeed bellen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze site kan je bv. al de reis http://www.bonjourlafrance.com/trains_Paris_CDG_Airport_Train_Station_to_Souillac_Train_Station_16_581.aspx

"To" staat al goed, bij "from" kan je nog een ander treinstation in Parijs invullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik voor ingewikkeldere (lees met de fiets) reizen met de trein in Europa de volgende website:
http://www.treinreiswinkel.nl/europa.
Je kunt ze ook bellen. Ik heb er goede ervaringen mee (natuurlijk heb ik even gekeken of jou eindbestemming er tussen zit en.. ja hoor!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5 treinen per dag vertrekken vanaf Parijs naar Souillac.

Gemiddelde Economie Prijs:
63 €
De gemiddelde duur (reistijd non-stop) is 4u 40m.
Zie verder de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt al hele goede antwoorden gehad, daar wil ik nog aan toevoegen dat ik zelf graag naar een reisbureau ga met vragen. En dan printen ze ook alles voor je uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan met EUROPABUS mee naar het zuiden en dan verder via openbaar vervoer naar je bestemming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga eens naar sncf.fr en dan vertrek Parijs aankomst SOUILLAC (46) en dan vind je het wel is mij toch gelukt, je kunt ook aanduiden dat je het kaartje in NL wenst aan te kopen