kan je alleen met het vliegtuig Gran-Canaria bereiken of ook met een boot?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
7.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier de link van de maatschappy trasmediterranea Bronnen:
- http://www.trasmediterranea.es/trasmeweb/chgidi.do?codidi=2

Het beste antwoord

Jazeker kan dat. Zelfs met de auto (op de boot dan he). Mijn ouders zijn van Nederland naar Gran Canaria gegaan met de auto. Ze zijn 4 dagen onderweg geweest. Prima te doen. Er zijn diverse opstap plekken voor een boot naar 1 van de Canarische Eilanden.

Hier is een voorbeeld van de ferry, die sinds 31 maart in gebruik is genomen, en die binnen 28 uur alle hoofdsteden van de Canarische Eilanden aandoet.

"De tarieven voor residenten variëren van 40 euro per persoon in een fauteuil tot 160 euro per persoon in een hut; een auto mee op de boot kost 150 euro. De afvaarten vanaf de Canarische Eilanden vinden telkens op donderdag plaats, en de aankomst is de volgende dag, de terugtocht vanuit Huelva vangt aan op zaterdag en, men komt dan aan op zondag."

http://www.spanjevandaag.com/canarias/ferry-canarische-eilanden-huelva-gaat-op-31-maart-2011-van-start/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De veerbootmaatschappij Trasmediterranea verzorgt ferry overtochten tussen het vasteland van Spanje en de Canarische Eilanden en tussen de eilanden onderling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ItisILeClerc
13 jaar geleden
"De Canarische Eilanden liggen vlak voor de kust van het Spaanse vasteland" staat er op de site ...
Ja absoluut een verbinding van uit het Spaanse vaste land ,niet eens zo duur ,mensen met auto's met nl kenteken campers enz ik heb wel eens met nl surfers gesproken daar ,vandaar:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek eens via GOOGLE 'met de boot naar Gran Canaria' en je krijgt verschillende mogelijkheden. Er is ook mogelijkheid om met een containerschip mee te varen. Je maakt de oversteek zoals op een ferry, maar er zijn een beperkt aantal toeristen aan boord, en er wordt goed voor jou gezorgd. Informatie hierover is ook te vinden op GOOGLE.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beide is mogelijk, je kan het zelfs combineren door een vlucht te nemen naar bv, Las Palma of Tenerife en dan vanuit daar de boot. Maar ik denk dat dat kwa prijs alleen maar duurder zal worden. Goedkoopste is de boot vanuit spanje